خرید عمده زنگ بی سیم

حتما درباره زنگ بی سیم اطلاعاتی دارید ، زنگ هایی که نیاز به سیم کشی ندارند و قسمت کلید ، فقط با یک باتری تغذیه می شود و بخش زنگ را در مکان دیگری به نزدیک ترین دوشاخه برق می زنید و با زدن دکمه ، زنگ به صدا در می آید.

زنگ بی سیم
زنگ بی سیم

این وسیله کاربردهای باورنکردنی دارد ، علاوه بر امکان قرار گیری برای پشت درب ورودی ، برای اتاق بیمار کاربر بی نظیر دارد که بیمار با فشردن دکمه ، اعضای خانه را مطلع کند.

یا در قسمت زیر میز اتاق رئیس نصب می شود که با فشردن دکمه بتواند حراست را باخبر کند ، یا موارد اینچنینی که کاربرد مخفی داشته باشد.

در قسمت پشت کلید زنگ ، یک چسب قرار دارد که می توانید به هر سطح صافی کلید زنگ را بچسبانید ، همچنین در قسمت زنگ یک دکمه قرار دارد که بتوانید صداهای مختلفی را انتخاب کنید.

نکته ی دیگر آنکه قسمت زنگ ، دارای یک چراغ ال ای دی کوچک نیز هست که برای افراد ناشنوا هم کاربرد داشته باشد و با مشاهده نور آن متوجه شوند شخصی دکمه زنگ را فشرده است.

خرید عمده زنگ بی سیم

برای خرید عمده زنگ بی سیم با قیمت بسیار مناسب ابتدا پیشنهاد می شود عضو کانال تلگرام زیر شوید

برای مشاهده قیمت و خرید عمده زنگ بی سیم ، هم می توانید وارد کانال تلگرام و سروش به نشانی زیر شوید
@melectric

زنگ بی سیم در کارتن های 1000 عددی بسته بندی می شوند ، لذا معمولا به صورت فله به فروش می رسد.

جهت خرید عمده می توانید از منوی بالای فروشگاه ، به بخش جانبی الکتریکی > زنگ مراجعه کرده و سفارش خرید عمده زنگ بی سیم یا خرید عمده زنگ با برند دیگری را برای خود ثبت نمایید.