نمایندگی لامپ بلو تورچ

برند بلو تورچ یا Bluetorch LED که البته یک برند چینی است ، در زمینه تولید و عرضه لامپ های ال ای دی اقتصادی در جهان و ایران نسبتا معروف است که در بازار ایران نیز جزو برند لامپ کم مصرف پرفروش می باشد.

این لامپ بدون گارانتی عرضه می شود ، هرچند که روی آن عبارت one year warranty درج شده که البته حرفی هم از گارانتی نزده اند اما واقعا کم مصرف است و نور نسبتا خوبی دارد.

در خصوص کم مصرف بودنش دقیقا درست نوشته اند که : Bulb light 80% energy saving

لامپ بلو تورچ 20 وات

لامپ 20 وات بلو تورچ با ظاهری استوانه ای ، سرپیچ E27 معمولی و نور سفید رنگ ، برای مشاهده قیمت ها روی تصویر ضربه بزنید.

لامپ کم مصرف بلو تورچ 20 وات
لامپ کم مصرف بلو تورچ 20 وات

لامپ بلو تورچ 20 وات در هر کارتن مادر 100 عدد لامپ قرار دارد که با ضربه روی تصویر و انتخاب وات مصرفی ، درصورت موجود بودن ، می توانید قیمت آن را ملاحظه کنید.

لامپ 30 وات بلو تورچ

لامپ 30 وات بلو تورچ هم با ظاهری استوانه ای ، سرپیچ E27 معمولی و نور سفید رنگ ، برای مشاهده قیمت ها روی تصویر ضربه بزنید.

لامپ کم مصرف بلو تورچ 30 وات
لامپ کم مصرف بلو تورچ 30 وات

لامپ کم مصرف بلو تورچ 30 وات در هر کارتن مادر 50 عدد لامپ قرار دارد که با ضربه روی تصویر و انتخاب وات مصرفی ، درصورت موجود بودن ، می توانید قیمت آن را ملاحظه کنید.

لامپ 40 وات بلو تورچ

لامپ 40 وات بلو تورچ هم با ظاهری استوانه ای ، سرپیچ E27 معمولی و نور سفید رنگ ، برای مشاهده قیمت ها روی تصویر ضربه بزنید.

لامپ کم مصرف بلو تورچ 40 وات
لامپ کم مصرف بلو تورچ 40 وات

لامپ کم مصرف بلو تورچ 40 وات در هر کارتن مادر 40 عدد لامپ قرار دارد که با ضربه روی تصویر و انتخاب وات مصرفی ، درصورت موجود بودن ، می توانید قیمت آن را ملاحظه کنید.

لامپ 50 وات بلو تورچ

لامپ 50 وات بلو تورچ هم با ظاهری استوانه ای ، سرپیچ E27 معمولی و نور سفید رنگ ، برای مشاهده قیمت ها روی تصویر ضربه بزنید.

لامپ کم مصرف بلو تورچ 50 وات
لامپ کم مصرف بلو تورچ 50 وات

لامپ کم مصرف بلو تورچ 50 وات در هر کارتن مادر 30 عدد لامپ قرار دارد که با ضربه روی تصویر و انتخاب وات مصرفی ، درصورت موجود بودن ، می توانید قیمت آن را ملاحظه کنید.

لامپ 60 وات بلو تورچ

لامپ 60 وات بلو تورچ هم با ظاهری استوانه ای ، سرپیچ E27 معمولی و نور سفید رنگ ، برای مشاهده قیمت ها روی تصویر ضربه بزنید.

لامپ کم مصرف بلو تورچ 60 وات
لامپ کم مصرف بلو تورچ 60 وات

لامپ کم مصرف بلو تورچ 60 وات در هر کارتن مادر 20 عدد لامپ قرار دارد که با ضربه روی تصویر و انتخاب وات مصرفی ، درصورت موجود بودن ، می توانید قیمت آن را ملاحظه کنید.

همانطور که نوشته شده ، برای مشاهده قیمت ها ، کافی است روی تصویر لامپ ها ضربه بزنید و در صفحه باز شده ، وات مصرفی را انتخاب کنید تا قیمت آن را مشاهده کنید.

برای خرید لامپ Blue Torch کم مصرف نیز می توانید از طریق سایت پیش فاکتور خود را ثبت کنید تا با شما (تلفنی که واتس آپ دارد) تماس گرفته شود و هماهنگی لازم صورت گیرد.

بلو تورچ را فقط از ایران کابل می توانید به راحتی تهیه کنید . خرید آسان ، تجربه ای جدید. ایران کابل

ما را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام با نشانی irancabl@ دنبال کنید.