ریسه شلنگی نور مخفی سقف هفت رنگ

ریسه شلنگی نور مخفی سقف هفت رنگ بهترین گزینه برای نور مخفی سقف است که علاوه بر تنوع در رنگ و نورپردازی و افکت های نوردهی ، عمر بسیار بالا ، ضد گرد و غبار و نور زیاد به دلیل استفاده از تکنولوژی SMD و با ال ای دی های 5050 می باشد.

ریسه نور مخفی هفت رنگ
ریسه نور مخفی هفت رنگ

ریسه شلنگی نور مخفی که به ریسه هفت رنگ معروف است ، در واقع ریسه هایRGB  هستند که قابلیت نمایش شانزده رنگ را با استفاده از ریموت کنترل های مخصوص به خود دارند.

این ریسه به دلیل اینکه داخل شلنگ است ، اگر ابتدا و انتهای آن عایق بندی شده باشد کاملا ضد آب است و همچنین گرد و غبار به داخل آن نفوذ نمی کند.

به عبارتی این ریسه های را IP65 می نامند یعنی ضد گرد و غبار و تقریبا ضد آب می باشد.

قیمت نور مخفی سقف

ریسه RGB کنترلی ، جزو گران قیمت ترین ریسه های نور مخفی برای سقف می باشد. به نوعی آن را نور مخفی لاکچری می نامند.

دلیل آن هم قابلیت های مختلف ریسه و ریموت کنترل آن و طول عمر بالا می باشد.

ریسه شلنگی RGB کنترلی
ریسه شلنگی RGB کنترلی

همانطور که در کنترل دستگاه مشاهده می کنید امکانات زیادی از جمله 16 رنگ مختلف را دارد.

و  شما امکانات نوردهی مختلفی می دهد ، مثلا اینکه می توانید هر زمان نور پردازی محیط خود را فقط با زدن یک دکمه روی کنترل تغییر دهید و رنگ های مختلفی را نمایش دهید.

همچنین می توانید میزان شدت نور را کاهش یا افزایش دهید ( در شب بسیار کاربردی و زیباست ) و یا می توانید طوری تنظیم کنید که نور پردازی به صورت اتوماتیک تغییر کند و افکت های مختلفی داشته باشد به صورتی که نور اول در حالت محو قرار گرفته و نور دوم جایگزین می شود و به همین صورت نورها تغییر می کند.

امکان تغییر رنگ اتوماتیک ناگهانی نیز وجود دارد که حالت پله ای ناگهان نور قرمز تبدیل به سبز و سپس سبز تبدیل به آبی شود و به طور کلی 4 حالت اتوماتیک روی کنترل در ستون سمت راست که رنگ طوسی دارند وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

در حالت اول آن ، اگر دکمه های شدت/کاهش نور را که در سمت چپ – بالای ریموت کنترل قرار دارد بزنید ، سرعت تغییر رنگ را می توانید اضافه یا کاهش دهید.

نوع لامپ های ریسه RGB

چیپ لامپ های ریسه RGB  که مجموعه میهن الکتریک عرضه می کند از بهترین نوع یعنی 5050 SMD LED Chip  می باشد که علاوه بر نور زیاد ، بالاترین طول عمر را در بین ریسه های نور مخفی دارد.

در واقع 5050 بر اساس اندازه چیپ می باشد و همانطور که در تصویر زیر می بینید جزو بهترین چیپ ها می باشد.

چیپ انواع ریسه
چیپ انواع ریسه

برخی این نوع ریسه ها را ریسه شلنگی هفت رنگ 5050 هم نام می برند ولی در واقع نام اصلی این ریسه ها ، ریسه شلنگی RGB شانزده رنگ است.

خرید ریسه شلنگی RGB

ریسه شلنگی RGB در هر متراژی قابل خرید است ولی حتما بایستی متراژ آن بر اساس واحد 1 متر باشد مثلا امکان خرید 10 متر ریسه شلنگی هفت رنگ میسر است اما امکان خرید 10.5 متر میسر نیست چون در هر واحد 1متر می توان ریسه را جدا کرد و درصورتی که خارج از جایی که در نظر گرفته شده برش بزنید ، آن قسمتی که اشتباه برش خورده کار نمی کند.

برای خرید ریسه شلنگی RGB و یا مشاهده قیمت کلیک کنید

پس قبل از سفارش خرید ، قسمتی که قصد دارید ریسه را قرار دهید متر کنید و اگر مثلا 15.5 متر بود ، شانزده متر یا پانزده متر سفارش دهید.

نکته مهم این است که برای هر بخش از ریسه بایستی یک دستگاه ریموت کنترل تهیه کنید.

ریموت ریسه درواقع یک ترانس مبدل برق ، یک کنترل ، یک سوزن برای اتصال ریسه به دستگاه ریموت می باشد که در تصویر زیر می بینید.

ریموت RGB
ریموت RGB

 ریموت ریسه های RGB نصب نسبتا آسانی دارد اما درصورت خرید ریسه و ریموت همزمان ، میهن الکتریک ریسه شما را روشن تحویل می دهد ( نصب شده ) و فقط کافی است که دوشاخه را به برق وصل کنید.

خرید عمده ریسه

در هر کارتن ، یک قرقره 100 متری ریسه RGB وجود دارد که قطعا درصورت خرید عمده ریسه RGB به صورت کارتنی ، قیمت آن شامل تخفیف خواهد شد ، سایت میهن الکتریک طوری طراحی شده که درصورت انتخاب ریسه به صورت 100 متری ، قیمت آن در سبد خرید کاهش پیدا می کند اما برای خرید عمده ریسه ، می توانید از سایتی که لینک شده ( ایران کابل ) نیز استفاده نمایید که تخصص آن عمده فروشی ریسه و دیگر محصولات الکتریکی می باشد.

در خصوص بهترین مکان برای خرید عمده ریسه RGB قبلا یک مقاله داشتیم که می توانید مطالعه کنید.