خرید عمده لامپ افراتاب Afratab

افراتاب ، شاید بتوان گفت تنها برند تولید کننده لامپ و روشنایی ایرانی است که هنوز بعد از گذشت زمان و در دوره فعلی ، بیش از یک سال ضمانت می دهد.

لامپ افراتاب دارای استاندارد بوده و نسبت به خیلی از لامپ های بازار ، دارای کیفیت بهتری است ، هرچند نمی توان گفت که افراتاب بهترین لامپ های داخل کشور را تولید و عرضه می کند.

لامپ افراتاب عمده
لامپ افراتاب عمده

از مزایای این شرکت ایرانی گفتیم ، اگر قیمت بالای لامپ های افراتاب را ببینید ، خواهید دانست که جزو گران قیمت ترین لامپ ها است ولی در فواصل زمانی ، اقدام به ارائه تخفیف به برخی نمایندگی ها می کند و نمایندگی ها هم نسبت به عرضه و موجودی انبار ، تخفیف ها را به مغازه دارهای محترم ارائه می کنند.

در ادامه ، شما را برای خرید عمده لامپ افراتاب راهنمایی می کنیم تا با بهترین قیمت بتوانید این محصول را بدست بیاورید.

خرید عمده لامپ 9 وات افراتاب

لامپ 9 وات افراتاب
لامپ 9 وات افراتاب

لامپ 9 وات افراتاب ، جزو پرفروش ترین لامپ های این شرکت می باشد چرا که در تمام راه پله ها ، انباری ها ، سرویس های بهداشتی ، اتاق های کوچک ، پشت بام و راهرو و سقفی های سنسور دار و غیره و غیره ، از این لامپ استفاده می شود که عمر نسبتا طولانی هم دارد.

برای خرید عمده لامپ 9 وات افراتاب با قیمت بسیار مناسب ابتدا پیشنهاد می شود عضو کانال تلگرام زیر شوید

برای مشاهده قیمت و خرید عمده لامپ 9 وات افراتاب ، هم می توانید وارد کانال تلگرام و سروش به نشانی زیر شوید
@melectric

لامپ 9 وات افراتاب در هر کارتن 100 عدد لامپ قرار داده است و طبق رنگ بندی که روی درب این محصول درج شده در چهار رنگ : آفتابی ، سفید سرد ، مهتابی ، مهتابی سرد . فروش عمده انجام می شود.

جهت خرید عمده می توانید از منوی بالای فروشگاه ، به بخش لامپ و روشنایی > لامپ افراتاب مراجعه کرده و سفارش خرید عمده لامپ 9 وات افراتاب یا خرید عمده لامپ کم مصرف با سایز یا برند دیگری را برای خود ثبت نمایید.